Ik krijg een melding dat mijn e-mailadres al in gebruik is. Hoe kan ik me nu aanmelden?
Heeft u zich eerder misschien aangemeld bij Zorgvoorelkaar? Dan hoef je je niet opnieuw aan te melden op GOvoorelkaar: je kunt bij ons inloggen met je inlogcode van Zorgvoorelkaar; check voor alle zekerheid of je aanmelding toch gelukt is. Dit doe je door in je e-mail te kijken of je een activatiemail van ons hebt ontvangen. Check ook je spambox, want soms komt de mail daarin terecht. Als je een activatiemail hebt ontvangen, is je aanmelding gelukt en kun je je account activeren;
lukt het met deze tips nog steeds niet om je aan te melden? Neem dan contact met ons op.
Hanteert GOvoorelkaar een leeftijdsgrens?
GOvoorelkaar hanteert een leeftijdsgrens van 16 jaar. Door u te registreren op de website verklaart u dat u 16 jaar of ouder bent. Er geldt een uitzondering voor leerlingen die de burgerschapsstage lopen. Zij mogen zich, in het kader van hun stage, al vanaf 14 jaar aanmelden.
Kunnen bezoekers op GOvoorelkaar al mijn gegevens zien?
Nee, aangemelde bezoekers hebben wel toegang tot alle detailgegevens van uw opdracht, maar hebben geen inzage in persoonlijke gegevens zoals adres, e-mail, en telefoonnummer. GOvoorelkaar zal deze informatie ook nooit met anderen delen. Bezoekers die niet zijn aangemeld, zien bij uw hulpvraag alleen voornaam en regio. Wij raden u aan onze informatie met betrekking tot betrouwbaarheid, privacy en veiligheid op onze website en de manier waarop u hieraan als gebruiker van GOvoorelkaar zelf een bijdrage kunt leveren te lezen.
Plaatst GOvoorelkaar mijn hulpvraag door?
GOvoorekaar plaatst geen hulpvragen door naar derden. Wel zijn er broertjes en zusjes van GOvoorelkaar; dit zijn andere lokale varianten zoals bijvoorbeeld Bredavoorekaar. Wanneer u het aanbod ook op een dergelijke lokale website plaatst, wordt deze ook daar getoond. Hier vind je een overzicht van de broertjes en zusjes van Zorgvoorelkaar.com: http://zorgvoorelkaar.com/familie